Meitene ar zīmuli apvelk neregulāru formu
Meitene ar zīmuli apvelk neregulāru formu

Garozas pirmsskola

Grupās nodrošināta pārdomāta un attīstoša vide ar bērnu izziņas procesu rosinošiem motīviem un bagātīgu klāstu Montesori attīstošajiem materiāliem, lai var izpausties bērnu individuālais darbīgums.

Aktualitātes

Krāsainas karameles uz kociņa

Ekskursija uz Karameļu darbnīcu Jelgavā

Groziņā bērnu gatavoti kaķu silueti aptīti ar dziju.

Mājdzīvnieku stāsti

Bērns tur rokā čiekurus un zariņus

Darbošanās laukā

Trīs rozā baloni pie baltas sienas

Popiela

Pasākumi

27 Mar

Muzikāla pasaka “Par drošību” (Rieksta pasakas)

Kalendāra ikona Ikona, kas attēlo kalendāru, parasti izmanto, lai norādītu datumus vai plānošanas funkcijas. 27. marts – 27. marts

20 Mar

Mana skolas soma – iepazīšanās ar skolu (“Pūcītes”)

Kalendāra ikona Ikona, kas attēlo kalendāru, parasti izmanto, lai norādītu datumus vai plānošanas funkcijas. 20. marts – 20. marts

10 Mar

Montesori metode un materiāli mācību darbā (pirmsskolas pedagogu dalīšanās pieredzē ar skolas pedagogiem

Kalendāra ikona Ikona, kas attēlo kalendāru, parasti izmanto, lai norādītu datumus vai plānošanas funkcijas. 10. marts – 10. marts

20 Feb

Ekskursija uz Karameļu darbnīcu Jelgavā (“Pūcītes”, “Vāverītes”)

Kalendāra ikona Ikona, kas attēlo kalendāru, parasti izmanto, lai norādītu datumus vai plānošanas funkcijas. 20. februāris – 20. februāris

14 Feb

Valentīndienas Popiela (“Ežuki”, “Vāverītes”, “Pūcītes”)

Kalendāra ikona Ikona, kas attēlo kalendāru, parasti izmanto, lai norādītu datumus vai plānošanas funkcijas. 14. februāris – 14. februāris

Kāpēc izvēlēties mūs?

Vide

Dabas ieskauta, plaša un daudzveidīga āra vide pastaigām, rotaļām, sporta nodarbībām, izziņai un praktisko iemaņu veidošanai.

Montesori metode

Bagātīgs klāsts ar Montesori attīstošajiem materiāliem. Montesori metodi apguvuši pedagogi. Individuāla pieeja, ļaujot katram bērnam izzināt un apgūt jauno viņam atbilstošā tempā.

Pēctecība

Iespēja pēc pirmsskolas izglītības programmas apguves mācības turpināt pamatskolā, bērnam iepazītā un pierastā vidē.